13 تعليقات

  1. انا فردت شعري بالكرايتين واثناء مابتفردلي الكوافيره شعري فيه صاروا عنيا بيحرقوني واعطتني فوطه مبلوله وحطيتها على وجهي وانا اول مره بحياتي افرد شعري وخايفه منه لاني قرات بالنت انه الي بيحرق العنين بيعمل سرطان احكولي الصحيح الله يخليكوا

    ردحذف
  2. انا فردت شعري بالكيراتين واثناء الفرد صارت عينيا بتحرقني وانا قرات بالنت انه الي بيحرق في العين بيعمل سرطان فيدوني الله يخليكم وهل انه من مره بياثر وبيعمل سرطان علما باني اول مره افرد شعري

    ردحذف
  3. حبيبتى لاتقلقى لهذه الدرجة كلنا بمعرف ان فى انواع كتير من الكيراتين بتؤدى الى حرقان فى العين وحكة فى الجلد وهى الانواع المقلدة ولكنها لا تصل الى الاصابة بالسرطان من اول مرة استخدام
    ولكن يجب عليكى الذهاب الى طبيب جلدية متخصص علشان تطمنى وعلشان يوصف لك دواء مناسب حتى لا تحدث لك اى اضرار قد تحدث لان بشرتك وعيونك من النوع الحساس واتمنى انك تكونى اطمئنيتى واستفدتى من اجابتى

    ردحذف
  4. كم سعر الكرايتين في جده عندنا ومين يبيع الاصلي ياريت تفيدووني بليز

    ردحذف
  5. عايزة اشتري الكيراتين البرازيلي بس يكون من غير فورمالين يعني مش مغشوش .. من فين ؟

    ردحذف
  6. انا فرحى قرب وعايزة افرد شعرى بالكرياتين ومش عارفة اجيب اى نوع ؟؟؟

    ردحذف
  7. هل الكيرايتين الذي يستعمل مرة واحدة يفرد الشعر لمدة طويلة؟وهل لديه اضرار جانبية؟وما هو ثمنه التقريبي؟وشكرا على الاضافات و ارجو منك الاجابة

    ردحذف
  8. ممكن اسامى منتجات الكرايتين الاصلى بالاسواق بحيث اننا نقدر نعرف الاصلى

    ردحذف
  9. بصى يا جميل انا مش بنصح غير باستعمال الكيراتين المعالج وده بيكون خالى من الفورمالين تماما ولازم يتعمل اكثر من مرتين حسب طبيعة الشعر ونتائجه حلوة بينعم الشعر وسعره بالصيدليات الكبرى حوالى 1500 جنيه مصرى ومالهوش اى اضرار تذكر

    ردحذف
  10. انا عملت لشعري كيراتين برازيلي وفيه مادة الفورمالين .. بعد انتهاء فترة الكيراتين بيتلف شعري ويصير اسوء ؟؟! .. ارجو الاجابه منك ..؟؟

    ردحذف
  11. حبيبتى فرد الشعر بالكيراتين المحتوى على الفورمالين من الاشباء الضارة جدااا بالشعر حاولى تغذى شعرك وترطبيه وتعملى حمامات كريم بشكل مستمر لاصلاح ما يمكن اصلاحه من اضرار الكيراتين وكل ما بدأتى بدرى يكون احسن

    ردحذف
  12. اين يوجد الكيراتين الاصلي يعني الموزعين في المملكه السعوديه من اي جه انا اطلب الاصلي من غير الفورماليين

    ردحذف
  13. yenfa3 el keriateen da lel Welaad ??

    ردحذف

إرسال تعليق

أحدث أقدم