اعشاب مفيدة للدورة الشهرية , الدورة الشهرية عند المرأة , الدورة الشهرية للفتاة قبل الزواج , الدورة الشهرية والحمل , الدورة الشهرية عند البنات , الدورة الشهرية للبنات , الدورة الشهرية , منطقة الدورة  خلطات سيدات الامارات

  1. كيف انزل الدورة الشهرية المتاخرة ب كف مريم كيفية ت...
  2. اسرار و طرق فض غشاء البكارة ليلة الدخلة و هل يمكن ...
  3. خلطة للمسامات الكبيرة طريقة تضييق المسامات الواسعة...
  4. skin care products skin care tips for women best s...
  5. علاج حب الشباب الملتهب وصفات مجربة للتخلص من حب شباب ملتهب
  6. فوائد المرامية للتخسيس و التنحيف خلطة الميرميه للتنحيف
  7. عملية تكبير الثدي بالدهون الذاتية تكبير الثدي بدهون الجسم
  8. طريقة صبغ الشعر في المنزل بالصور طريقة سهلة وناجحة...
  9. طريقة تنعيم الشعر الخشن للرجال وعلاج تساقط الشعر ط...
  10. علاج تساقط الشعر للرجال مجرب وفعال جدااا ومن اعشاب...
  11. خلطات لتقوية الاظافر وتطويلها

12 تعليقات

  1. طيب انا متعوقة عن الحمل ودورتي منتظمة كتير وصفولي هدي العشبه هل حتفيدني

    ردحذف
  2. العلاج بالاعشاب مفيد بس فى حالات معينة يجب الالتزام بالعلاج الطبى نصيحتى ليكى هى المتابعة مع طبيبة امراض النساء

    ردحذف
  3. انا لي بنت عمرها 5سنوات وانا عمري الان30سنة وانقطعت عني العادة منذ النفاس ارجوكم هل من نصيحة

    ردحذف
  4. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا اعاني من احتباس الطمث بعد نزوله يدر اول يوم والثاني الادرار يكون طبيعي للغايه ثم فجاه يحتبس في المهبل ينزل بقطرات اعلم ان الحيض موجود بمنطقة المهبل لكن لا ينزل الا اسود ومرة باليوم افيدوني جزاكم الله خير

    ردحذف
  5. حبيبتى انتى تقصدى ان الدورة ماجتلكيش من خمس سنين منذ ولادة بنتك طبعا اكبر غلط انك لسه ماروحتيش لطبيب لان ده امر غير طبيعى لان انتى سنك صغير ومش من الطبيعيى ان الدورة تتاخر خمس سنين لازم تروحى وبسرعة للدكتور

    ردحذف
  6. انا متجوزة من 5سنين والدكتور قالى المبيض متحوصل با لدهون والمنشطات ساعات بتجيب نتيجة وساعات لا ماهو الحل

    ردحذف
  7. القسط الهندي فح شهيتي للاكل وسبب لي السمنة ماذا افعل جزاكم الله خيرا.

    ردحذف
  8. حبيبتى الدورة لها مراحل فى نزولها فهى فى الايام الاولى تنزل بكثرة وفى الايام الاخيرة قبل انتهائه تنزل قطرات بسيطة وعموما ادخلى على الرابط التالى هتلاقى وصفات طبيعية لعلاج احتباس الدورة الشهرية
    http://setatwebanat.blogspot.com/2013/05/blog-post_13.html

    ردحذف
  9. حبيبتى انا رائي انك تستمري فى متابعة العلاج مع الطبيب حتى لو ده خد شوية وقت بس تاكدي انه فى النهاية ان شاء الله هيجيب نتيجة وهيرزقك ربنا باجمل طفل فى الدنيا كمان ممكن تدخلى على الرابط التالى هتلاقى نصائح وحلول لحدوث الحمل بعد الدورة
    http://setatwebanatworld.blogspot.com/2013/09/blog-post_4835.html

    ردحذف
  10. طالما انتى بتقولى ان القسط الهندي سبب لك السمنة فده معناه انه مش مناسب لطبيعة جسمك ممكن تسخدمي البردقوش لتنظيم الدورة الشهرية ده هيظبط الهورمونات عندك وكمان بيخسس

    ردحذف
  11. قال لي الطبيب انه عندي ضعف بالمبيض فهل تفيدني عشبة مريم و القسط الهندي

    ردحذف
  12. سلام عليكم أنا متزوجة مند 11سنة ولم أحمل لأنني عندي تكيس المبيض مع اضطراب في الدورة الشهرية و الهرمونات

    ردحذف

إرسال تعليق

أحدث أقدم