7 تعليقات

  1. هل يشرب لمدة 15 من يوم الاول بعد الدورة الشهرية
    او يشرب لمدة شهر كامل

    ردحذف
  2. حبيبتى البردقوش عشب مفيد جدا للجسم لتنظيم الدورة والهورمونات وكمان مفيد للتخسيس وشربه مش بيضر الا الحامل وبلتالى ممكن تشربيه يوميا لمدة شهر

    ردحذف
  3. هو طعم البردقوش مر؟؟

    ردحذف
  4. انا عاوزية الدورة تتظام بس مش عاوزية اخس بيقول ان البردقوش بينظم الدورة بس بيخسس

    ردحذف
  5. فعلا البردقوش بينظم الهورمونات والدورة بس بيخسس شوية بس انتى ممكن تعوضى ده بشرب بعض العصائر والاكلات اللى سعرتها عالية شوية

    ردحذف
  6. لو سمحتى انا الدورة الشهريه عندى ليست منتظمه حتى بعد الزواج وبقالى سنه ونص مافيش حمل واخت علاج لتنظيمها ورجعت تانى غير منتظمه انا بقالى شهرين ونص ماجتش انا عندى تكيس اعمل ايه ويجعل الله الشفا على يداكى انشاء الله

    ردحذف
  7. لو سمحتى انا الدورة الشهريه عندى ليست منتظمه بدي تعطينى طريقة وصفة لتنطيمها












    ردحذف

إرسال تعليق

أحدث أقدم